20 januari 2015
Servicepartners beter herkenbaar
Misschien heeft u ze al gezien: werkbussen en bestelwagens van loodgieters, dakdekkers, tegelzetters en andere onderaannemers die rondrijden met het Hendriks Coppelmanslogo. Met behulp van zelfklevende magneetplaten zijn de vaste bedrijven die ons Serviceteam dagelijks inschakelt, voortaan duidelijk herkenbaar als ‘servicepartner van Hendriks Coppelmans’. Voor bewoners waar deze vaklieden reparaties en onderhoudswerk komen verrichten, maken we op deze manier zichtbaar dat het betreffende bedrijf een officiële en betrouwbare samenwerkingspartner van ons is. Ook dat hoort bij zorgvuldige en heldere bewonerscommunicatie.
Serviceteam 24/7
Jaarlijks bezoekt het Serviceteam circa 3000 woningen, waar door ons reparatie-, mutatie- of planmatig onderhoud uitgevoerd wordt met een 24/7-Calamiteitendienst. Dat doen we vanuit onze vestigingen in Uden, Schijndel en Heijen (Gennep), in opdracht van diverse corporaties waaronder Area, Huis & Erf en Mooiland. De bewoners waarderen ons met een rapportcijfer 8,75!